ا

لوگوی سه گوش

بهمن 89 - ولای دوست
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ولای دوست

بسم الله النور النور

عاشقان عیدان مبارکباد

با سلام ودرود به روان پاک امام وشهدای راه حق و آرزوی سلامتی برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، اکنون که خداوند وعده خود در پیروزی مردمان بصیر و هوشیار مانند مردم مصر را جامه عمل پوشاند.وقت آنست که ما نیز به عهد خود باشهیدان عمل کنیم و یکبار دیگر در میعاد گاه عاشقان راه حق در راهپیمایی سراسری 22 بهمن حضوریابیم. وعده ما خیابانهای سراسر کشور.

انشالله با حضور آگاهانه و بصیرانه موجب شادی مولایمان امام عصر عجل الله تعالی فرجه و کوری چشم بدخواهان شویم


نوشته شده در پنج شنبه 89/11/21ساعت 10:44 عصر توسط سیدمهدی حسینی نظرات ( ) |

بسم الله النور

عید پیروزی 22 بهمن با رفتن مبارک صد چندان میمون و شادباد

مبارک رفت و وعده الهی به مومنان پایمرد و مقاوم محقق شد و مردم مصر مصداق بارز این آیه کریمه شدند که فرمود: «ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم» (خداوند سرنوشت مردم را عوض نمی کند مگر آنکه خودشان بخواهند) پس دوستان بیایید برای موفقیت نهایی مردم خداجوی مصر دعا کنیم تا به تشکیل حکومت اسلامی در جوار صهیونیست بین الملل موفق شوند و صهیونیسم ها را به خودکشی وادارکنند. این لحظه ها برای مردم مصر خیلی حساس و حیاتی امیداوریم شیطان صفتان نتوانند با نیرنگ و خدعه مسیر انقلاب مردم مصر را عوض کنند. انشالله.


نوشته شده در پنج شنبه 89/11/21ساعت 10:30 عصر توسط سیدمهدی حسینی نظرات ( ) |

به نام خالق هستی بخش

اللهم صل علی محمد  و آل محمد و عجل فرجهم

این روزها وقتی موج بیداری مسلمانان کشورهای عربی را به نظاره می نشینیم به یاد حماسه 32 سال پیش مردم خداجوی میهن عزیمان می افتیم که چه زیبا با الگو گیری از حماسه آفرینان عاشورایی، دودمان سلطنت 2500 ساله را سرنگون کردند و به جای آن پرچم سرافرازی اسلام را در این مرز و بوم به اهتزاز درآوردند. بله آنروزها شاید باور نمی کردیم بیشتر کشورهای عربی پس از 30 سال با مردم ایران همنوا شوند و فریاد نابودی استعمار سر دهند! ولی امروز به خوبی صدای شکستن ستون فقرات اسرائیل و اربابش شیطان بزرگ قابل شنیدن است. و این همان ندای الهی است که «ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» و این یعنی صدور انقلاب.

 ولی افسوس و صد افسوس که جای خالی یک رهبر الهی و مردمی همچون امام عزیز رضوان الله علیه و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای برای سکانداری و هدایت کشتی به حرکت آمده مردم مصر و تونس و ...  کاملا حس می شود. به امید ظهور امام عصر عجل الله فرجه، هادی امم  و بقیه الله الاعظم که این گامها همه مقدمه فرج اوست. انشالله 


نوشته شده در شنبه 89/11/16ساعت 10:16 عصر توسط سیدمهدی حسینی نظرات ( ) |

به نام خالق زیبایی ها

تا به حال دقت کرده اید مردم مومن وشیعه ما بصورت خودکار برنامه های زندگی خود را با شرایط زندگی خاندان پیامبر اسلام صلوات الله علیهم هماهنگ می کنند و مصداق بارز این حدیث شریف هستند که: شیعتنا خلقوا من فاضل طینتنا یفرحون لفرحنا و یحزنون لحزننا( امام صادق  علیه السلام) شیعیان ما از باقیمانده گل خلقت ما خلق شده اند، آنان در شادی ما شادند و در اندوه ما اندوهناک هستند.

این همرنگی و هماهنگی که در  نمادهایی از رفتارهای فردی و اجتماعی ما جلوه گر می شود، زمینه بسیار خوبی برای همراهی جدی تر در عرصه های مختلف زندگی و عملیاتی شدن عشق بی پایان به خوبی هاست است.  امیدوارم قدر این موهبت الهی را  چون گنج بدانیم.

حلول ماه ربیع مبارک باد  


نوشته شده در شنبه 89/11/16ساعت 9:58 عصر توسط سیدمهدی حسینی نظرات ( ) |


Design By : Pichak