ا

لوگوی سه گوش

پیام آیت الله سبحانی در خصوص قرآن سوزی - ولای دوست
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ولای دوست


بسم الله الرحمن الرحیم
احترام به مذاهب و مقدسات اقوام، یکی از خواسته های اعلامیه حقوق بشر و مکمل آن یعنی کنوانسیون بین المللی حقوق اجتماعی و سیاسی است. متاسفانه این جنایت بزرگ و کاملا بی سابقه یعنی هتک حرمت قرآن مجید در سرزمینی رخ می دهد که خود میزبان سازمان ملل، و دیده بان حقوق بشر است. از چندی قبل، که گزارش انجام این کار در روز معین در جهان منتشر شد، علما و مراجع، متفکران و سیاستمداران خردمند هشدار دادند که این کار بر خلاف تمام اصول و قوانین جهان است، اما متاسفانه جمعی ناشناخته آن هم در مقابل کاخ سفید دست به این جنایت ضد انسانی زدند و پلیس هم از این کار جلوگیری نکرد.
این بی خردان نه تنها به قرآن مجید بی‌احترامی کرده‌اند بلکه به حضرت مسیح و مریم که مدعی پیروی از آنها هستند، اهانت نموده اند، زیرا حضرت مسیح به صورت یک شخصیت والا و مادرش مریم به عنوان صدیقه و سرور زنان جهان در این کتاب ستوده شده است.این گروه با این عمل نه تنها به اسلام‌زدایی می‌پردازند، بلکه می‌خواهند از نزدیک شدن پیروان شرایع الهی بکاهند و می‌خواهند آتش جنگ را در میان مسیحیان و مسلمانان روشن کنند.
قرآن مجید شأن و مقام خود را در پیشگاه خداوند و در قلوب انسان‌های آزادیخواه و بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان حفظ کرده است، دهن‌کجی این افراد بی‌سر و پا از مقام آن نکاسته بلکه ارادت انسان‌ها را به آن فزون‌تر می سازد و به به قول سراینده این شعر:
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست           عرض خود می بری و زحمت ما می داری
آنچه وظیفه علما و دانشمندان بوده انجام داده‌اند، اکنون نوبت دولتمردان اسلامی و حکام کشورهای مسلمان است که عکس‌العمل سازنده و کوبنده‌ای نشان دهند و از نظر سیاسی و اقتصادی سطح روابط خود را با کشوری که این جنایت در آنجا انجام گرفته بکاهند و از حربه حصر سیاسی و اقتصادی استفاده کنند و از این کار نهراسند زیرا خدا پشتیبان آنها است. خدای نکرده اگر دولت‌های اسلامی در این کار سهل‌انگاری کنند و فقط به محکومیت‌های لفظی و بیانی اکتفا کنند، عزم دشمن برای اسلام‌ستیزی راسخ‌تر شده و هتاکی را ادامه می‌دهد. پیام ما به سران کشورهایی که قلوب آنان مملو از حب خدا، رسول و کلام‌الله است، این است «ان تنصرو‌ا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم».
از خداوند متعال خواهانیم به جامعه اسلامی وحدت کلمه را ارزانی دارد، همچنان که کمله توحید را ارزانی داشته است و او بهترین پاسخگوست. صلوات و درود ما بر پیامبر گرامی و خاندان پاک و مطهرش.
و آخر دعوانا أن الحمدلله ربّ العالمین

نوشته شده در سه شنبه 89/6/23ساعت 11:18 عصر توسط سیدمهدی حسینی نظرات ( ) |


Design By : Pichak