ا

لوگوی سه گوش

تکرار مظلومیت شیعه و موقعیت حساس کنونی - ولای دوست
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ولای دوست

بسم الله القاصم الجبارین

این روزها شاهد جنایات هولناکی در کشور بحرین هستیم، هر چند جنایاتی دولت حاکم بحرین و آل سعود بوی انتقام از شیعه می دهد و دشمنان تشیع که از  پیروزی های پی در پی خط فکری اهل بیت پیامبر صلوات الله علیهم  و انقلاب اسلامی ایران در لبنان،عراق و سایر نقاط جهان سردر گم شده اند به انتقام کشی از مظلو مان بی دفاع و زنان وکودکان روی آوره اند ول یباید توجه داشت که حوادث بحرین ابعاد مختلفی دارد.

امروز متاسفانه آل سعود به همراه آل خلیفه در زمین دشمنان اسلام بازی می کنند و از توطئه آمریکا و اسرائیل غفلت کرده اند. اینان به جای دشمن شناسی بازیچه دستان دشمنان قرار گرفته اند؛ نه تنها بازیچه دشمنان بلکه روی دشمنان را نیز سفید کرده اند.حمله به مساجد،حسینیه ها و ربایش دختران و زنان شیعه و شکنجه و اذیت و آزار مردم تا جاییکه به قرآن و سایر مقدسات نیز رحم نکرده اند. ولی ما باید همانطوریکه رهبر فرزانه انقلاب فرمودند نباید به جنگ مذهبی تبدیل شود و دشمن اصلی فراموش شود.

یک بعد دیگر این حادثه تلخ وظیفه و رسالت ماست که باید با هوشیاری و آگاهی روز افزون ضمن رصد کردن این حوادث دقت کنیم که گرفتار بی تفاوتی نشویم و مترصد فرصتی باشیم که به وظیفه خود عمل کنیم.هرچند در این موقعیت حساس جز هم دردی، دعا و ابلاغ مظلومیت مسلمانان و شیعیان و اطلاع رسانی از طریق فضای سایبری کار دیگری نتوانیم انجام دهیم.

به امید ظهور منتقم آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین


نوشته شده در پنج شنبه 90/2/8ساعت 11:19 عصر توسط سیدمهدی حسینی نظرات ( ) |


Design By : Pichak