ا

لوگوی سه گوش

شب عاشوار امضای شهادتنامه عشاق - ولای دوست
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ولای دوست

بسم الله الرحمن الرحیم

امشب شهادت نامه عشاق امضا می شود

با سلام و عرض  تسلیت سالگشت شهادت سیدالشهدا علیه السلام و یاران باوفای آن حضرت حضور یکایک شما عزیزان و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت.

امام شب عاشورا پس از آنکه وفاداری یاران خود را دیدند  چند ویژگی بارز یاران خود را بیان کردند که از آن جمله می توان به وفاداری و اهل بر و نیکی بودن را اشاره نمود.

صفت وفا از جمله صفاتی است که کلید بسیاری از فضایل است و همانند عدد 100 است (چونکه صد آمد نود هم پیش ماست) لذا وقتی امام یاران خود را توصیف می کند به این صفت اشاره می کند یا وقتی امام صادق علیه السلام می خواهد حضرت عباس علیه السلام را توصیف می کند می فرماید او اهل ایثار و وفا بود.

دوستان اگر کمی دقت کنیم می بینیم کسانی که به امام حسین خیانت کردند در اصل صفت وفا را زیر پا گذاشتند و علی رغم امضای نامه ها و بیعت ها به عهد خود وفا نکردند! پس سعی کنیم تمرین کنیم وفادار به تعهدات خود باشیم و از عهدهای عادی شروع کنیم عهدی که با اهل خانوداه، دوستان، همین قراردادها و قولنامه ها و .... پایبند باشیم و با تقویت ایمان  در عهد با خدا  و امام مردود نشویم.

ما در دعای عهد هر روز  با ا مام زمانمان این پیمان را می بندیم که «اللهم انی اجدد له فی صبیحه یومی هذا عهدا و عقدا و بیعه »   نسبت به دیگران نداشته باشم و عقد و دلبسته اغیار نباشم  و بیعت غیر شما بر گردن من نباشد.

به امید روزی که با ایمانی محکم در رکاب حضرت حجت علیه السلام وفاداری و جان  نثاری کنیم.

امشبی را شه دین در حرمش مهمان است               مکن ای صبح طلوع   مکن ای صبح طلوع

ظهر فردا بدنش زیر سم اسبان است                        مکن ای صبح طلوع  مکن ای صبح طلوع

التماس دعای مخصوص از همه دوستان.


نوشته شده در دوشنبه 90/9/14ساعت 9:39 عصر توسط سیدمهدی حسینی نظرات ( ) |


Design By : Pichak